Mallisto-osaston personointi on helppoa ja nopeaa

Booth for You -malliston messuosastot on luotu vastaamaan nopeaan tarpeeseen. Osastopaketit on suunniteltu niin, että jokainen osasto on funktionaalinen kokonaisuus. Joskus osaston suhteen voi kuitenkin olla jokin spesifi tarve. Vaikka mallistoon on koottu valmiita ratkaisuja, niitä on helppo muokata vastaamaan yksilöllisiä tarpeita. Osastosta saadaan usein käyttäjälleen juuri oikeanlainen lisäämällä tai vaihtamalla määrätyt elementit.

Booth for You -malliston loppuosassa on valmis hinnasto, josta voit valita ne kalusteet tai rakenteet joita osastollasi tarvitset, mutta jotka puuttuvat valitsemastasi valmisosastosta. Esimerkiksi jääkaapin lisääminen, lisänäyttö tai osaston somistus viherkasveilla onnistuu helposti valmiista listasta valitsemalla.

Ohessa esimerkki osaston personoinnista.

Personoi osastosi -mallikuva

Osastolle on lisätty tiski, ripustuselementti ja viherkasveja. Hinnan voi laskea suoraan malliston hintojen perusteella:
Osaston hinta, Scarlet (4000 €) + A-kategorian tiski (300 €) + näkyvyyselementti, rengas (800 €) + viherkasvi pieni (10 €) 2 kpl
Näin osaston kokonaishinnaksi tulee 5120 €. Mikäli hinta tuntuu tässä vaiheessa liian korkealta, on kustannuksia helppo laskea malliston antamilla tiedoilla, esimerkiksi jättämällä pois ripustuselementin.

Kalusteita on mahdollista lisätä myös varastotilaan. Ohessa esimerkki varastokalustuksen lisäämisestä.

 

Osaston hinta, Alabaster (3500 €) + jääkaappi (90 €) + hyllykkö (30 €) + naulakko (25 €)
Kokonaishinta osastolle on 3645 €.

Osaston suunnittelu ja kulujen laskeminen on helppo tehdä malliston avulla itse, jolloin saat hinnat tietoosi saman tien. Palveleva henkilöstömme on kuitenkin käytettävissäsi aina tarvittaessa. Myyjämme vastaavat mahdollisiin kysymyksiin mielellään.

Maksutta valittavia elementtejä Booth for You -osastossa ovat maton väri ja osaston tehosteväri.

Miten käytät Booth for You -mallistoa?

Julkaisimme tammikuussa Booth for You -valmisosastomalliston. Malliston tarkoitus on esitellä erilaisia messuosastojen toteutusmahdollisuuksia ja tehdä osaston ostamisesta mahdollisimman helppoa. Tässä jutussa esittelemme katalogia tarkemmin ja kerromme sen käyttämisestä.

Katalogi tekee messuosaston ostamisen todella helpoksi. Valitse vain suosikkisi ja ilmoita tarvittavat tiedot, me hoidamme loput! Näin prosessi etenee:

1. Valitse haluamasi osasto malliston 16 vaihtoehdosta.

Valitse sinua miellyttävä osasto-design. Mikäli osastokoko on eri kuin osastopaikkasi pinta-ala, voit lisätä osastoon tarvittavan metrimäärän. Lisämetrin ja muiden lisäpalveluiden kustannukset on merkattu kuvaston hinnastoon sivulle 21. Myyjämme auttavat mielellään tarvittaessa.

2. Valitse ja ilmoita meille osaston värit.

Valittavanasi ovat osaston maton väri ja reunojen tehosteväri. Toimita lisäksi meille yrityksesi logo irtotarroja varten. Mikäli tarvitset osastollesi täydentäviä tuotteita, ilmoita myös näistä.

Maton väri valitaan katalogin vaihtoehdoista, kysy tarvittaessa myyjiltämme muita värejä. Värin voit ilmoittaa meille missä tahansa muodossa. Tarkin väri saadaan CMYK-koodilla, mutta voimme poimia värin manuaalisesti myös esimerkiksi yrityksesi logosta tai määrittää haluaman värin kanssasi.

3. Jää odottelemaan messuja.

Rakennamme osastosi tapahtuman rakennusajan kuluessa. Ilmoitamme sinulle osaston rakennusaikataulun, jonka loppupuolella voit halutessasi tulla tapaamaan rakentajiamme osaston luovutusta varten. Älä kuitenkaan hätäile mikäli et ehdi paikalle, voit luottaa että osasto on juuri tilauksesi mukainen messujen alkaessa!

Tutustu kuvastoon tai ota yhteyttä myyntiimme kuullaksesi lisää!

Jani ja Mikko täydentävät Booth Groupin henkilöstöä

Jani PalokangasJani Palokangas aloitti tammikuun alussa Booth Groupin uusimpana myyjänä.
Janin päävastuualue tulee olemaan Booth for You -malliston myynti. B2B-markkinoinnin parissa yli 20 vuotta työskennelleellä Janilla on pitkä mainos- ja mediatoimistotausta. Viime vuodet  Jani on toiminut LED-valaisimien yritysmyynnissä, sekä ulkomainosmyynnissä.

Jani kertoo kiinnostuneensa Booth Groupista yrityksen uudentyyppisten messuosastoratkaisujen takia: ”Aluvision mahdollistaa osastorakenteena ihan uudenlaiset toteutukset ja tuo lisäarvoa niin asiakkaalle kuin rakentajallekin. Lisäksi uusi Booth for You -mallisto on tuo kaivatun päivityksen pk-yritysten messuosastorakentamiseen.”

Messumaailmasta Janilla on kokemusta pääosin näytteilleasettajana ja messukävijänä ja hän on jo tuonut uutta näkökulmaa yrityksen arkeen.

Mikko Gröndahl

Toinen viimeaikainen rekrytointi on Booth Groupin osastorakennuksista jo tuttu Mikko Gröndahl. Mikko on työskennellyt Booth Groupilla ja sen edeltäjällä Expolarilla jo vuodesta 2009. Niin messualan kuin Booth Groupin sisäiset toimintatavat tunteva Mikko siirtyi yrityksen vakiokalustoon vuoden 2018 lopussa. Messurakentamisen ohella Mikko opiskelee tuotannon johtoa. ”Kiva päästä entistä monipuolisemmin mukaan yrityksen toimintaan. Uusi työnkuva on tuonut myös mielenkiintoisia uusia haasteita.”

Uusien rekrytointien lisäksi muutoksia Booth Groupin henkilöstöön tuo se, että aikaisemmin tapahtumakoordinaattorina toiminut Ida Ruohomäki työskentelee jatkossa tuottaja-nimikkeellä.

Booth Group julkaisee valmiita messuosastoja tarjoavan kuvaston

logo_booth_for_you_messuosasto

 

Olemme tuoneet markkinoille uuden vaihtoehdon pienten ja keskikokoisten messuosastojen tilaajille. Uudessa Booth for You -mallistossamme on painotettu ostamisen helppoutta, edullista hintaa sekä näyttävää ja erottuvaa ulkonäköä. Valmiit osastopaketit esitellään katalogissa, josta asiakas löytää kaikki perustiedot osastosta.

Malliston osastot luoneet suunnittelijat Maria Mäkimattila ja Andreas Lahtivuori kertovat osaston taustalla olevista ajatuksista seuraavasti: ”Lähtökohta uuden Booth for You -malliston luomiselle oli halu tarjota näyttäviä messuosastoja edulliseen hintaan ja tehdä ostamisesta mahdollisimman helppoa. Malliston avulla asiakas näkee heti oman budjettinsa ja toteutuksen väliset realiteetit ja saa kuvan mahdollisuuksistaan osastoon liittyen. Tapahtumanjärjestäjien tarjoamat valmisosastot ovat perinteisesti vaatimattoman näköisiä ja vanhanaikaisia. Meidän tavoitteemme oli luoda kustannustehokas vaihtoehto, joka ei häviä ulkonäössä tai toiminnallisuudessa yksittäin suunnitelluille osastoille. Näin pystyimme tekemään design-osastoista saavutettavan vaihtoehdon myös pienemmille yrityksille.”

Design-osastoja esittelevä Booth for You -mallistomme sisältää 16 valmista messuosastoa. Messuille osallistuminen ei ole koskaan ollut näin helppoa! Osaston tilaaminen vaatii vain muutaman päätöksen, minkä jälkeen Booth Group rakentajana hoitaa loput. Hinnat esitetään kuvastossa avoimesti, mikä on poikkeavaa niin Booth Groupin, kuin muiden alan yritysten toiminnassa. Tilaaja tietää aina mistä maksaa ja voi olla varma, että lisäkuluja ei synny ilman lisätilauksia. Kuvaston osastohinnat pitävät sisällään kaiken valitun osaston rakenteeseen liittyen, sisältäen logistiikan pääkaupunkiseudulle sekä Tampereen tai Turun alueille ja työt.

Asiakkaanamme et osta pelkkää osastoa, vaan myös viiden tähden palvelun koko messuprojektin ajaksi. Saat uutta näkökulmaa messuilla käymiseen ja aina ajankohtaisen malliston. Mikä parasta, messuosastosi tuotanto hoituu kuin itsestään, jolloin sinä voit keskittyä omiin töihisi.

Tutustu katalogiin täällä ja ota yhteyttä myyjiimme!

Booth Group palvelee nyt osoitteessa Vakiotie 4

Booth Group Vakiotie 4

Olemme muuttaneet uusiin toimitiloihin. Uudet tilat sijaitsevat Liedon Tuulissuon alueella osoitteessa Vakiotie 4. Muutto toi kipeästi kaivattua lisätilaa erityisesti tuotanto- ja varastotiloihin, joiden kokonaispinta-ala tuplaantui.

Uudet toimitilamme sisältävät päivitetyn varastotilan, piensäilytystilan, useita tuotantotiloja, showroom- / neuvottelutilan ja toimistotilat toisessa kerroksessa. Uudet toimitilat mahdollistavat paitsi sen että pystymme palvelemaan asiakkaitamme yhä laadukkaammin, myös laajentuvan palvelutarjontamme.

Tervetuloa tutustumaan!

Booth Group Oy
Vakiotie 4
21420 Lieto

On Site -palvelu ulkomaan messuilla

Rakennamme vuosittain messuosastoja ympäri Eurooppaa. Vaikka messu- ja kongressitapahtumat muistuttavat kansainväliselläkin tasolla usein paljon toisiaan, voi lisävarmuus tapahtuman sujuvuudesta olla joskus toivottua. Näihin tilanteisiin tarjoamme On Site -päivystyspalvelua, jossa messurakentamisen ammattilainen on käytettävissä koko ulkomaan tapahtuman ajan. Vaikka messuosastot rakennetaan kestämään koko tapahtuman ajan, voi lisäpalveluille olla tarvetta milloin tahansa. Tekniikan toimivuuden, yllättävien lisätarpeiden ja vahinkojen varalta messutapahtuman aikainen päivystys on varma valinta messustressin lievittämiseen.

Päivystyspalvelu toteutettiin tällä viikolla Düsseldorfissa kansainvälisessä ProWein-tapahtumassa. Rakentaja oli puhelinsoiton päässä jatkuvasti. Repsottava maton kulma, tekniset ongelmat tai ylimääräinen hylly seinälle hoidetaan hetkessä jos tarve herää.

Düsseldorfissa päivystänyt Patrik on kokenut ulkomaan messujen rakentaja: ”Päivystyspalvelu on luonut selkeää lisäarvoa asiakkaillemme. Myös rakentajan ja asiakkaan välinen yhteistyö pääsee syventymään, kun molemmat tietävät että apu on lähellä myös rakennusajan päättymisen jälkeen.”

Tarjoamme On Site -palvelua jokaiseen tapahtumaamme. Kysy lisää myyjiltämme!

Rakentamamme Altian osasto ProWein 2018 -tapahtumassa. Osaston suunnittelu: MKTG
Rakentamamme Altian osasto ProWein 2018 -tapahtumassa. Osaston suunnittelu: MKTG Finland Oy

Kaikki irti messuista: Messuille valmistautuminen

Booth Groupin uusi juttusarja antaa käytännön tietoa ja vinkkejä messuille ja siitä, miten arvokkaasta tilaisuudesta saa parhaiten kaiken irti. Sarja sopii niin vanhoille konkareille kuin kokemattomammillekin messuasettajille. Seuraa sarjaa kevään aja ja kerää opit tulevien messujen varalle!

6 kuukautta messuihin: Aikatauluta ajoissa – vältä viime hetken paniikki

Messuille valmistautuminen eroaa usein merkittävästi yrityksen arkipäivän työtehtävistä. Juuri tästä syystä valmistautuminen tapahtumaan voi tuntua vaikealta alku kankealta. Messuosasto on varattu, ilmoittautumiset on tehty, mutta mitä seuraavaksi? Tapahtumaan on luultavasti vielä kuukausia, mutta valmistautuminen on syytä aloittaa heti ajankohdan varmistuttua. Prosessi ei vaadi mittavia ponnisteluja, mutta yksinkertaisista asioista voi kasvaa vaikeita, aikaavieviä ja kalliita, jos niiden hoitaminen jätetään liian myöhälle.

Yrityksessä on harvoin henkilöä, jonka päätoiminen tehtävä olisi hoitaa messuosaston valmisteluun liittyviä tehtäviä, joten työt on syytä aikatauluttaa ja jakaa heti alkuvaiheessa. Vaarana messutapahtumien kaltaisissa erityislaatuisissa projekteissa, että viimekädessä kukaan ei ota kokonaisvastuuta ja tapahtuman lähestymiseen herätään vasta liian myöhään. Osallistumispäätöksen jälkeen olisi hyvä tehdä päätös ainakin seuraavien asioiden osalta:

  • Millä brändillä/tuotekärjellä messuille osallistutaan? Vaatiiko tämä jotain huomioitavaa esimerkiksi markkinoinnissa tai tuotejulkistusten aikatauluttamisessa?
  • Kuka osaston suunnittelee ja rakentaa? Vaatiiko tämä kilpailutusta?
  • Millä työryhmällä tapahtuma toteutetaan? Voidaanko jo päättää ketkä tapahtumaan osallistuvat?
  • Vaatiiko osaston toteutuminen yhteistyötä yhteistyökumppaneiden tai alanäytteilleasettajien kanssa?

Kun pääkohdat on selvitetty, on kalenteriin helppoa merkata deadlinet kullekin osa-alueelle ja niiden toteutumista on helpompi seurata.

Tapahtumanjärjestäjät tarjoavat usein valmistautumista helpottavia työkaluja messuasettajien käyttöön ja näitä kannattaa myös hyödyntää. Tapahtumien sivuille päivitetään yleensä hyviä listoja ja muuta materiaalia tapahtumaan osallistuville. Listoista löydät kootusti deadlinet esimerkiksi tilausten tekemiselle, tapahtuman sisäiselle markkinoinnille, ohjelman julkaisulle ja niin edelleen. Kaikki kohdat eivät välttämättä koske omaa yritystäsi, mutta oleelliset asiat kannattaa poimia talteen.Booth Group Kaikki irti messuista-2

3 kuukautta messuihin: Löydä oikea messurakentaja

Messurakentajan kontaktoimisen voi tehdä vaikka vuotta ennen messuja. Se olisi kuitenkin hyvä tehdä viimeistään muutamaa kuukautta ennen tapahtumaa. Näin varmistat, että dialogille on tarpeeksi aikaa ja osasto pystytään räätälöimään yrityksesi tarpeiden mukaiseksi pienintä piirtoa myöden. Suomen ulkopuolella järjestettäviä tapahtumia varten aikaa on syytä varata vielä enemmän. Messurakentajan tarjoamasta palvelusta riippuen voit siirtää valmisteluun liittyviä tehtäviä omasta listastasi rakentajalle. Booth Groupin avaimet käteen -palvelu takaa stressittömän valmistautumisen tapahtumaasi. Hoidamme puolestasi tilaukset tekniikasta flayereihin toiveidesi mukaisesti. Lisää osaston suunnittelusta kerrotaan sarjan myöhemmissä osissa.

Avoimella keskustelulla messurakentajan kanssa varmistat, että tavoitteet messujen ja osaston suhteen ovat yhtenäisiä. Tässä vaiheessa on syytä tarkentaa yrityksen messuviestiä ja kohderyhmää ja asettaat tapahtumalle tavoitteet. Kun nämä seikat ovat osaston suunnittelijan tiedossa, saadaan osasto vastaamaan yhä paremmin tarvetta.

Tässä vaiheessa kannattaa myös miettiä millä tavalla yrityksesi aktivoi ja osallistaa messukävijöitä osastolla. Tavoitteiden mukaisesti aktivointina voi toimia esimerkiksi peli tai video, tai pääosassa voi olla perinteinen suora asiakkaiden kontaktointi. Mikä vaihtoehdoista tuntuukaan sopivimmalta, osaston rakenteen tulee tukea osaston toimintaa. Voit lukea lisää tapahtuma-aktiviteettimahdollisuuksista täältä. Mieti myös tarvitsetko messujen ajaksi ulkopuolista promootiohenkilökuntaa, siivouspalveluita tai apukäsiä muihin tehtäviin.

Jos osastosi toteutukseen riittävät peruspalvelut, saattavat messukeskuksen ratkaisut olla sopiva vaihtoehto messuosaston toteuttamiseksi. Hinta on usein kilpailukykyinen, mutta palvelu ei ole erikoistunut erikoisratkaisujen toteuttamiseen. Joidenkin tapahtumien osallistumismaksu sisältää määrätyt rakenteet, tai tilaus rakenteista tehdään automaattisesti osallistumisen yhteydessä. Mikäli näitä rakenteita ei halua osastollaan käyttää, täytyy ne muistaa peruuttaa ajoissa.

Älä unohda markkinointiviestinnän tärkeyttä. Vaikka messut vetävät suuria yleisöjä ja kävijöitä riittää, oikeiden henkilöiden tavoittaminen on tärkeää. Tästä syystä etukäteismarkkinointi ja kutsujen lähettäminen sidosryhmille on tärkeää. Tapahtumanjärjestäjät tarjoavat usein erilaisia mahdollisuuksia näkyvyyden takaamiseksi myös messujen aikana. Tämä voi olla hyödyksi erityisesti jos kyseessä on uusi ja toistaiseksi melko tuntematon yritys tai silloin kun yritys on lanseerannut uuden tuotteen tai vaikkapa muuttanut ilmettään.

1 kuukausi messuihin: Muista toimitettavat materiaalit, varmista aikataulut

Kun tapahtumaan on jäljellä reilu kuukausi, on syytä varmistaa, että oikeat aineistot sekä videot ja muu näytöillä esitettävä materiaali on toimitettu messurakentajalle. Myös tapahtumanjärjestäjälle toimitettavat tiedot tulisi hoitaa viimeistään nyt. Jos olet avaimet käteen -palvelun tilaaja, voit jättää teknisen toteutuksen hoitamisen rakentajalle. Mikäli hoidat itse esim. tapahtumapaikan tekniset tilaukset, muista että järjestäjän hinnat ovat sidottuja aikatauluihin. Hinnat nousevat usein kuukautta ennen tapahtuman alkua, joten tilaukset tulisi hoitaa hyvissä ajoin.

Varmista ainakin seuraavat:

  • Tarvittavat tilaukset: 
    • Tapahtumapaikan tarjoamat tekniset palvelut, kuten sähkö, LVI-palvelut, ripustuspisteet ja nostimet
    • Jakotavara
    • Printtimateriaalit
    • Mahdolliset tarjottavat osastolla
  • Rakentaja- ja näytteilleasettajakortit
  • Parkkiluvat
  • Hotellivaraukset
  • Tapahtumaan osallistuvan henkilökunnan informointi
  • Kutsut yhteistyökumppaneille
  • Tapaamisten aikataulut messuilla
  • Tarvittavat koneet ja kalusteet , kuten kahvin- tai vedenkeitin, jääkaappi, säilytystilaa, naulakko, jne.
  • Kuljetukset messuille

Älä epäröi pyytää apua messurakentajaltasi, jonka kautta saat varmasti kaiken tarvitsemasi osastolle.Booth Group Kaikki irti messuista

1 viikko messuihin: Viimeinen silaus

Sovi messurakentajasi kanssa, mihin aikaan sinun olisi hyvä tavata hänet osastolla tai selvitä milloin osastoa pääsee kokoamaan. Varmista, että messuille osallistuva henkilökunta on selvillä aikatauluista ja työtehtävistä messuosastolla. Messumyynnistä ja työtehtävien jakamisesta messuilla kerrotaan lisää juttusarjan myöhemmissä osissa.

Messuille valmisteltu aikataulu on hyvä pitää kattavana, mutta selkeänä, jotta sitä on helppoa seurata kiireisten messupäivien lomassa. Tapahtuman aikaisia aikatauluja voi harvoin suunnitella täydellisiksi, sillä jotain odottamatonta voi aina sattua. Hyvin suunniteltu on kuitenkin messuillakin puoliksi tehty. Tärkeintä on pitää asenne positiivisena ja rauhallisena ja nauttia kohtaamisista ja ainutlaatuisesta tunnelmasta. Näin myös messujen tuottamat tulokset ovat varmasti parempia kuin tapahtuman läpi hätäillessä!

Haetaan palveluhenkistä messuosastomyyjää

Booth Group Oy - Työntekijä haussa

Booth Group Oy on messurakentamisen ja tapahtumamarkkinoinnin ammattilainen ja uusinta tekniikkaa hyödyntävä suunnittelu- ja toteutuspalveluja tarjoava yritys. Saamme tuotteet, brändit ja yritykset kohtaamaan potentiaaliset asiakkaat. Asiakkaitamme ovat sekä kotimaiset että kansainväliset yritykset ja brändit. Asiakasyritystemme kanssa pitkään jatkunut hyvä yhteistyö on paras osoitus sitoutumisestamme ja intohimoisesta suhteesta työhömme. Vastaamme asiakkaidemme odotuksiin ja mieluummin vielä ylitämme ne. Suunnittelemme ja toteutamme messuosastoja ja tapahtumia avaimet käteen -periaatteella Suomessa ja ulkomailla.

Yrityksemme kasvaa jatkuvasti ja nyt haemme lisäresursseja myyntiin:
Haemme kasvavaan joukkoomme 1-2 messuosastojen myyjää.

Sinulla on aikaisempaa myyntikokemusta messu- tai tapahtuma-alasta tai vastaavasti muuta kokemusta tuloksekkaasta yritysmyynnistä. Koulutuksesi ei ole oleellinen tehtävässä onnistumiseen. Ymmärrät asiakkaan arvon ja olet erittäin palveluhenkinen. Pystyt oppimaan erilaisten materiaalien ominaisuuksista ja ymmärtämään teknisten toteutusten perusteita. Ajattelet luovasti, ymmärrät kokonaisuuksia ja kommunikoit sujuvasti asiakkaan ja tuotannon välillä. Tärkeintä tehtävässä on myyntihenkisyys. Janoat kauppaa ja saat sitä myös tehtyä. Sinulle provisiopalkkaus on itsestäänselvyys, koska haluat päästä hyviin ansioihin onnistumisiesi mukaan.

Myyjänä tehtäviisi kuuluu uusien asiakkaiden kontaktointi ja messuosastojen myyminen erilaisiin tapahtumiin Suomessa ja ulkomailla. Hyvät vuorovaikutustaidot ovat tehtävässä välttämättömät, sillä työskentelet tiiviissä yhteistyössä muiden myyjiemme sekä suunnittelijoidemme ja asiakkaidemme kanssa.

Yhtiön toimitilat sijaitsevat Liedon Tuulissuolla, mutta myyjän tehtävän hoitaminen ei ole sidottu sijaintiin. Haemme kuitenkin tehtävään ensisijaisesti henkilöitä, jotka asuvat Helsinki – Turku – Tampere akselilla. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta kotimaassa.

Tarjoamme sinulle kehittävän paikan motivoivassa työympäristössä ja mahdollisuuden päästä kehittämään omaa osaamistasi yhdessä alan ammattilaisten kanssa. Tarjoamme lisäksi mahdollisuudet hyvää ansiotasoon. Meillä olet osa tapahtuma-alan kasvuyritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista. Tarjoamme käyttöösi alan parhaat työkalut työsi jokaista vaihetta varten. Modernit tuotteemme ovat myyntivaltti ja ne yhdessä osaavan henkilökuntamme kanssa mahdollistavat uudenlaiset ratkaisut ja joustavan palvelun.

Tehtävää voit hoitaa joko oman yrityksesi kautta tai palkallisena. Palkkausmuotona on provisiopalkka tai pohjapalkka + provisio. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkka-/provisiotoiveineen osoitteeseen jani.rokala@booth.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa Jani Rokala: 0400 856 329.

Haastattelut aloitetaan heti ja paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Alkuvuoden messut ympäri maata

Booth Groupin messuosastot

Syksyn messukausi on vielä hyvässä vauhdissa, mutta ensi vuoden messut ja muut tapahtumat ovat jo työpöydällä. Nyt viimeistään on aika alkaa valmistautumaan alkuvuoden tapahtumiin, joita on perinteisesti tarjolla laidasta laitaan. Suurin messukaupunki Helsinki näkyy tietysti vahvana, mutta kiinnostavia ja suosittuja tapahtumia järjestetään tänäkin keväänä myös muualla maassa.

Verkostojen kasvattamisesta kiinnostuneen on syytä tutustua eri tyyppisiin tapahtumiin eri paikkakunnilla, sillä näytteilleasettajat ja messukävijät vaihtelevat eri tapahtumissa merkittävästi. Ohessa muutamia esimerkkejä erilaisista tapahtumista ympäri Suomea. Messukeskusten sivuilta löydät lisää tapahtumia, joista löytyy varmasti sopivia jokaiselle yritykselle. Messuosastot-sivultamme voit lukea lisää eri kaupunkien tapahtumapaikoista.

Kevään messukausi lähtee käyntiin heti alkuvuodesta, kun tammikuun puolessa välissä vietetään Matka-messut Helsingissä. Pohjois-Euroopan suurin matkailualan tapahtuma tarjoilee uusia kohteita, matkavinkkejä, kokemuksia ja elämyksiä. Tapahtumalla on suuri yleisö niin messukävijöissä kuin näytteilleasettajissakin. Matka on ehdottomasti tapahtuma, jossa kannattaa erottautua!
Matka-messujen aikaa Helsingin messukeskuksessa järjestetään myös Caravan-tapahtuma.

Helmikuun alussa vietetään Asta Rakentajaa Tampereella. Asta Rakentaja on Pirkanmaan suurin alan tapahtuma ja siihen osallistuu vuosittain tuhansia kävijöitä, joille uuden talon rakentaminen tai vanhan kodin remontointi on ajankohtaista. Asta Rakentaja on erinomainen tilaisuus tuoda esiin omaa osaamistasi, tapahtuman laaja tarjonta takaa että tapaat juuri oikeat ihmiset! 

SähköTeleValoAv on yksi vuoden merkittävimmistä alan ammattilaistapahtumista. Tapahtuma sisältää lukuisia seminaareja, tietoiskuja ja muita tilaisuuksia tavata potentiaalisia asiakkaita sekä verkostoitua. SähköTeleValoAv on järjestetty Jyväskylässä vuodesta 1982 ja tapahtuma on kehittynyt jatkuvasti aiempaa paremmaksi. Osallistujissa on asiantuntijoita useilta eri aloilta.

Turussa järjestettävä NaviGate kerää yhteen alan ammattilaisia läheltä ja kaukaa. NaviGate on ehdoton tapahtuma niille, joiden liiketoiminta liittyy tavalla tai toisella meriteollisuuteen nyt tai tulevaisuudessa. Tapahtuma esittelee uusia näkökulmia, innovaatioita ja erityisesti suomalaista osaamista. Turun meriteollisuus on tällä hetkellä nosteessa, joten tätä tilaisuutta päästä osaksi kasvua ei kannata ohittaa.

Ota yhteyttä

Tarvitsetko yhteistyökumppaniksesi messurakentajaa näihin tai muihin tapahtumiin? Tuotamme osastot mihin tahansa Suomeen tai ulkomailla. Meillä on vankka kokemus eri tapahtumapaikoista ja kattavat verkostot, joiden avulla teemme tapahtumastasi ikimuistoisen.  Odotamme soittoasi!